OGÓLNE

  1. Nie jestem pewien jaki rozmiar wybrać. Co zrobić?

W sklepie internetowym Supaya.pl dysponujemy orientacyjną tabelą z wymiarami sylwetki, którą znajdą Państwo na karcie produktu, oraz na dole strony w zakładce: INFORMACJE

  1. Czy kolor ubrania jest taki sam jak na zdjęciu?

To niestety bardzo kłopotliwe pytanie. Otóż dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane przez nas zdjęcia oddawały stan rzeczywisty produktów, jednakże kolor wyświetlany na monitorze zależy nie tylko od samego zdjęcia, ale też od ustawień monitora, matrycy itp. Generalnie to samo zdjęcie na kilku monitorach może wyglądać inaczej.

  1. Dlaczego wcześniej kupiłam/em produkt po wyższej cenie, a teraz jest on w promocji?

Niestety, nie mamy na to wpływu. Konkretne produkty zostają “odgórnie” objęte promocją bez podania konkretnego terminu. Stąd też nasza obsługa nie zawsze posiada informacje o aktualnych obniżkach cen.

ZAMÓWIENIA

  1. Czy towar prezentowany na stronie sklepu jest dostępny na magazynie, czy też trzeba na niego czekać?

Wszystkie prezentowane produkty są dostępne. Jeżeli jakikolwiek produkt został wyprzedany, to “znika” z oferty i nie można złożyć na niego zamówienia.

Wyjątek stanowi promocja: „Pre-order” gdzie podajemy przewidywany termin dostawy.

  1. Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Niestety nie. Struktura sklepu jest rozproszona, a to nie pozwala na osobisty odbiór towaru i uregulowanie płatności za dane zamówienie.

  1. Czy wysyłacie paczki za pośrednictwem poczty?

Nie. Wszystkie zamówienia wysyłamy firmą kurierską. Dzięki temu zdecydowana większość zamówień może dotrzeć do Państwa bardzo szybko, a ponadto rozwiązanie takie pozwala na śledzenie paczki na stronie internetowej przewoźnika.

  1. Jak długo będę czekać na realizację zamówienia?

Staramy się realizować wszystkie zamówienia w jak najkrótszym czasie. Większość zamówień wysyłamy w ciągu dnia roboczego po złożeniu zamówienia, czasem udaje nam się wysłać dane zamówienie jeszcze w tym samym dniu, w którym zostało złożone. Jednakże maksymalny czas realizacji zamówień to 4 dni robocze + 2 dni potrzebne kurierowi na doręczenie paczki.

  1. Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?

Nie. Rejestracja jest dobrowolna. Gorąco zachęcamy jednak, aby skorzystać z możliwości rejestracji, gdyż wiąże się to z różnymi korzyściami.

  1. Co mi da rejestracja?
    1. szybki dostęp do informacji odnośnie złożonych przez Ciebie zamówień oraz o statusie ich realizacji. 
    2. możliwość opłacenia zamówienia z pozycji własnego konta w każdym momencie.
      brak konieczności wypełniania formularza z danymi do wysyłki przy każdym zamówieniu (przy kolejnych zamówieniach wystarczy się zalogować). 
    3. samodzielne zgłoszenie chęci wymiany/zwrotu/reklamacji.
    4. możliwość edycji własnych danych (w tym zmiana hasła).
  2. Czy można wybrać godzinę doręczenia lub podać różne adresy doręczenia w zależności od planowanej godziny doręczenia?

Standardowa przesyłka kurierska nie daje możliwości wyboru godziny doręczenia (nie jest objęta gwarancją godziny doręczenia). Nie możemy zatem zagwarantować Państwu konkretnej godziny doręczenia. Nie ma także możliwości umieszczenia alternatywnych adresów doręczenia.

  1. Czy jeżeli zakupiona rzecz nie będzie na mnie pasowała, to będę mógł ją zwrócić?

Tak, jest to możliwe. Należy pamiętać, aby zwracana rzecz nie nosiła śladów użytkowania, posiadała wszystkie metki i aby nie przekroczyć 14-dniowego terminu zwrotu.

PŁATNOŚCI

  1. Jak działa system PayPal?

PayPal to międzynarodowy, darmowy i bezpieczny system płatności online (“cyfrowy portfel”), umożliwiający płacenie za zakupy zarówno przez internet, jak i w tradycyjnych punktach sprzedaży bez potrzeby posiadania karty kredytowej.

Aby skorzystać z płatności poprzez system PayPal należy:

  1. Utworzyć konto na www.paypal.pl 
  2. Zintegrować utworzone konto na www.paypal.pl ze swoim kontem bankowym.
  3. Przelać środki ze swojego konta bankowego na konto PayPal, na którym (po zaksięgowaniu) pojawią się wolne środki do wykorzystania.
  4. Wybrać konkretny produkt lub usługę i przejść do etapu płatności. Wybrać opcję PayPal.
    Zalogować się na swoim koncie w systemie, sprawdzić dane i potwierdzić płatność. 
  5. Transakcja zostanie zrealizowana natychmiast.
  1. Czy mogę zapłacić zwykłym przelewem, a nie poprzez Przelewy24?

Możliwe jest wykonanie tradycyjnego przelewu za zamówienie na nasz rachunek bankowy: PL13 2490 0005 0000 4520 9789 7229 prowadzony w PLN Alior Bank Kod SWIFT ALBPPLPW (SUPAYA SP. Z O.O. ul. Czwartaków 107a, 04-430 Warszawa)w tytule przelewu podając numer swojego zamówienia. Natomiast dokonanie płatności poprzez przelew tradycyjny może nieznacznie wydłużyć czas zaksięgowania wpłaty, a tym samym, termin realizacji zamówienia.

  1. Numer konta

Jeśli z przyczyn technicznych nie udało Ci się dokonać płatności za swoje zamówienie możesz wykonać tradycyjny przelew na nasz rachunek bankowy w tytule przelewu podając numer swojego zamówienia:

PL13 2490 0005 0000 4520 9789 7229 prowadzony w PLN

Alior Bank Kod SWIFT ALBPPLPW 

SUPAYA SP. Z O.O. ul. Czwartaków 107a, 04-430 Warszawa

ZWROTY

  1. Czy muszę wypełniać papierowy formularz odstąpienia od umowy?

Tak. Prosimy o dołączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego formularza.

  1. Czy mogę wymienić towar na inny kolor/rozmiar/model?

Możliwa jest tylko wymiana tego samego modelu na inny rozmiar. 

  1. Czy odesłanie towaru odbywa się na mój koszt?

Tak. W przypadku zwrotu towaru do naszego magazynu, koszt przesyłki leży po stronie Klienta

  1. Czy można zwrócić towar, który jest przeceniony?

Tak. Zwrotom podlega również towar, który jest aktualnie w promocji.

  1. Gdzie znajdę dowód zakupu?

Standardowy dowód zakupu Faktura, wysyłany jest mailowo, na adres podany w zamówieniu.

REJESTRACJA I LOGOWANIE

  1. Co mi daje założenie konta?
    1. Dostęp do historii zamówień 
    2. Wygodniejsze składanie zamówień
  1. Gdzie znajdę link potwierdzający rejestrację konta?

Link potwierdzający powinien przyjść na wskazany podczas rejestracji adres e-mail. Jeśli nie można go znaleźć w skrzynce, to sprawdź folder SPAM.