fbpx

INSTRUKCJA “KROK PO KROKU”

Wyślij wiadomość e-mail na adres esklep@supaya.pl – w tytule wpisz „Reklamacja, zamówienie nr…:”, zaś w samej treści podaj swoje imię i nazwisko, numer zamówienia wraz z informacją jaki konkretny towar reklamujesz i z jakiego powodu, adres email, adres korespondencyjny, nr telefonu, nr konta bankowego, formę rekompensaty

Pamiętaj, że zgłaszanie i rozpatrywanie reklamacji odbywa się zgodnie z obowiązującym Regulaminem sklepu internetowego, w tym zasadami ochrony danych osobowych. Szczegółowe informacje znajdują się w  Regulaminem sklepu internetowego.

Finalizacja zgłoszenia

(jednakowa w obu powyższych przypadkach)

KROK 1.

Poczekaj na e-mailowe potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. W treści wiadomości znajdziesz niezbędny numer reklamacji zakupionego towaru.

KROK 2.

Spakuj reklamowany towar wraz z dowodem zakupu (przykładowo: kopia faktury lub nota rozliczeniowa) wysłać go na adres:

SUPAYA SP. Z O.O.
Dział reklamacji
Ul. Syrenki 18/8
91-496 Łódź

UWAGA!
Prosimy nie odsyłać reklamowanego towaru “za pobraniem” lub poprzez Paczkomaty InPost, gdyż nie mamy technicznej możliwości odbioru takich przesyłek.

KROK 3.

O sposobie rozpatrzenia reklamacji dowiesz się poprzez wiadomość e-mail ze sklepu internetowego. W razie pytań odnośnie reklamacji skontaktuj się z Działem Reklamacji: esklep@supaya.pl

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.